.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیا نساجی از قائمشهر جدا می‌شود؟
قائم مقام باشگاه نساجی مازندران شایعات مربوط به جدایی این تیم از قائم شهر را رد کرد.

به گزارش شمال نیوز، ایزد سیف الله پور قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره شایعات مربوط به جدایی تیم فوتبال نساجی از قائم شهر، گفت: تیم نساجی هیچ وقت از قائم شهر جدا نمی‌شود؛ چون این تیم متعلق به مردم مازندران است و برخی از افراد کم لطفی می‌کنند.

او با بیان اینکه قرار است ورزشگاه وطنی دارای چمن طبیعی شود، افزود: تعویض چمن در تعطیلی یک ماهه لیگ برتر فوتبال رخ می‌دهد و تیم ما در چند دیدار در ورزشگاه ساری یا یکی از استادیوم‌های دیگر شهر‌های مازندران بازی کرده و بعد از آن ما برای برگزاری بازی‌ها به ورزشگاه وطنی برمی گردیم.

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران از فسخ قرارداد ۴ بازیکن این تیم خبر داد و گفت:روزبه شاه علی دوست، امیر موسوی زاده، آرمان قاسمی و شاهین مجیدی قراردادشان را با باشگاه نساجی فسخ کردند و به صورت توافقی از تیم ما جدا شدند.

او افزود: ما مطالبات مالی این ۴ بازیکن را پرداخت کردیم تا مشکلی به وجود نیاید.

قائم مقام باشگاه نساجی درباره وضعیت میرزازاد دروازه بان نساجی، گفت: این دروازه بان به خاطر رفتارش با اصحاب رسانه جریمه شده، اما از تیم ما جدا نمی‌شود.

سیف الله پور درباره این که بایرامی، کلانتری و طهماسبی به دنبال جدایی از نساجی هستند، افزود: این موضوع صحت ندارد و جلالی لیست بازیکنان مد نظرش را به باشگاه داده است.

قائم مقام باشگاه نساجی گفت:قصد داریم نفرات مورد نیاز کادر فنی را به خدمت بگیریم. ما بعد از پایان بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال فعالیت خود را در نقل و انتقالات شروع می‌کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.409 seconds.